Recés d’inici de curs 2020-21

Dissabte 26 de setembre, de les 10 a les 13 hores del matí, convidem totes les persones que ho desitgin a participar en un recés per començar junts com a comunitat parroquial el nou curs 2020-2021. El farem a l’església parroquial i tindrem en compte les mesures sanitàries vigents en aquest temps de pandèmia.

El tema d’aquesta trobada serà: Ulls que veuen: Déu en mi, Déu en l’altre, Déu entre nosaltres. Intercalarem moments de reflexió i de silenci, de compartició i de pregària, de cants i de música. En aquests mesos complexos i difícils que estem vivint a causa de les restriccions sanitàries, desitgem que aquesta matinal pugui ser per a tots els qui hi participarem un oasi de llum i de serenor, que ens enforteixi interiorment i que enforteixi també els nostres vincles de fraternitat i d’amistat.

També us pot interessar...