Catequistes

‍L’equip de catequistes som un grup de persones, moltes d’elles mares de família, que volem ajudar els infants i els adolescents a conèixer Jesucrist tot aprofundint amb ells el missatge evangèlic i preparant-los per als Sagraments.
Pel Baptisme entrem a formar part de la família dels cristians i esdevenim membres de l’Església. Per l’Eucaristia i la Confirmació participem més i més de l’Esperit d’Amor que Jesús Ressuscitat ens comunica.

Montse Alonso i Roig

Soc nascuda a Vilanova del Camí, i després de donar molts tombs pel món fa cinc anys que visc a Calella. Soc professora de perruqueria i maquillatge professional. Estic molt en contacte amb la gent jove. M’agrada cantar i canto en el cor Alfa i Omega de la parròquia. La catequesi, sobretot en els més grans, crec que ha de servir per donar als joves eines i valors per poder conviure en el món on els ha tocat viure.

Rosa Maria Coletas i Puigvert
Coordinadora Catequesi Parroquial

Sóc filla de Calella i fa 34 anys que em dedico a l’ensenyament a l’escola Pia de la nostra ciutat. Sóc casada i sóc mare de tres noies que s han convertit en tres grans persones. El contacte amb els infants i joves m’ ha regalat molta felicitat. M agradaria, des de la catequesi, despertar en ells les ganes de seguir Jesús.

Jèssica Faulón i Robles

Vaig néixer a Vic i em vaig traslladar a Calella fa 9 anys per poder deixar la feina que tenia i dedicar el meu temps a la criança de la meva filla. Actualment sóc mare de 3 fills. La maternitat i la mancança de xarxa va despertar en mi la necessitat d’acompanyar i donar suport a altres famílies que es troben en aquest procés, des de llavors he estat en formació constant per poder treballar amb famílies i poder oferir recursos i activitats per crear moments de connexió i felicitat. Sóc educadora de massatge infantil, sóc monitora de lleure i monitora de Ioga Infantil. Actualment, m’estic formant com a Tècnica Superior en Educació Infantil.
Aquest any serà el meu primer any com a catequista i a través del joc i el vincle amb els infants espero poder ajudar a transmetre el missatge de Jesús perquè les nenes i el nens puguin créixer en la seva fe. Tot un repte que afronto amb moltes ganes i il·lusió!

Adoración Gordo Gómez

Sóc religiosa de les Filles de Sant Josep des de fa 52 anys. Vaig nèixer a Vega de Bur (Palència), però vaig viure a Torrelavega (Cantàbria) i un cop ingressada a l’orde, a molts altres llocs de la península, així com a Colòmbia i Mèxic, durant 11 anys. Sempre he col·laborat amb la catequesi allà on he estat, que és una tasca que m’encanta. També he servit al departament de Litúrgia, més concretament amb la música, tocant l’orgue. Ara vull també aportar el que pugui a la Parròquia i als nens de Calella, on m’hi estic de fa poc menys d’un any, amb l’ajuda de Déu.

Cristina Giménez i Thomsen

Soc nascuda a Pineda de Mar fa més de 40 anys i visc a Calella des de fa més de 15. Estic casada i soc mare d’un nen guapíssim d’14 anys. Soc professora a ESADE, on m’encanta treballar per desenvolupar professionals que contribueixin a construir una societat més humana, sostenible i respectuosa amb les diferències.

Mercè Llobet i Agell

Soc catequista vocacional fa més de trenta-cinc anys a Calella. Per a mi la catequesi amb els nens és una gran aventura espiritual. És un goig acompanyar-los en l’alegria de viure i dur-los del joc al silenci i la pregària.

Empar Morató

Em dic Empar visc a Calella, el meu contacte amb la joventut i els nens em ve per la família, ja que la meva ocupació no ha estat relacionada en aquest món. Fa temps que penso que dels “fills” un no se n’ha de preocupar, si no que se n’ha d’ocupar. Doncs aquesta nova “ocupació” l’enceto amb les eines que Jesús ens va donar, per contribuir a una millor humanització de tots plegats. Gràcies i ens veiem!!!

Pilar Navarro i Passols
Delegació Diocesana de Catequesi

Fa més de 30 anys que soc catequista, estic casada i tinc una filla i una neta. Crec que conviure amb els nens i les famílies t’ajuda a comprendre el moment que vivim.

Elena Navarro Sanchis

Nascuda a Barcelona, ara m’estic a Sant Cebrià de Vallalta. Col.laborar amb la Parròquia de Callella és col.laborar amb el poble de Déu i mitjançant la catequesi, acompanyar infants en el seu camí cap a l’amor de Déu, coneixent Jesús i les escriptures, per trobar la felicitat que jo he trobat en Ell.

Carme Riera i Pagès

Nascuda a Calella, jubilada de fa poc. Col·laboro amb la parròquia amb la catequesi, l’administració i la neteja de l’església.

Puri Rojo Redondo
Filles de Sant Josep

Soc de Madrid, tinc 49 anys. He viscut a Andalusia, La Manxa, Madrid i Catalunya, i porto sis anys vivint a Calella. Vaig estudiar Graduat Social i Direcció de Centres de Serveis Socials, també un Postgrau en Treball Social. M’he dedicat sempre a qüestions socials: m’hi sento cridada. Estar a prop de la gent senzilla em fa créixer, estimo la gent senzilla! M’encanta la música, compondre, pregar amb la música. També pintar, crear amb la pintura i la música, expressar el que sento, el que estimo, el que cerco, en definitiva, el que anuncio, el que denuncio…Vaig entrar a la Congregació al 1998, amb 25 anys i vaig fer els vots perpetus el 2009. Adoro Calella, la seva gent, la seva acollida, les seves inquietuds…

Marisa Santamaría Pérez

Soc nascuda a Barcelona i fa més de 20 anys que visc a Pineda de Mar. Soc Treballadora Social i he treballat molts anys donant suport a famílies i a la gent gran. Tinc molta il·lusió d’acompanyar i compartir amb els més petits l’experiència i missatge de l’amor de Jesucrist i col·laborar en el servei de la Parròquia de Calella.