Catequesi > Infants i adolescents > Joves i adults

La Parròquia, a través del seu equip de catequistes i l’acompanyament de mossèn Cinto, vol ajudar les famílies en l’educació cristiana del seus fills. Aquest és l’objectiu de les trobades quinzenals de catequesi que es fan al nostre Centre Parroquial (c/ Jovara, 102). Les sessions es conclouran amb l’assistència a la missa familiar a les 8 del vespre. La nostra proposta no és tant preparar els nens i els adolescents per a una cerimònia especial, com pot ser el dia de la seva Primera Comunió o de la seva Confirmació, sinó acompanyar-los en el seu procés de creixement com a persones i com a cristians, desvetllant en ells les inquietuds espirituals, vinculant-los interiorment amb Jesús i amb la comunitat cristiana, i esperonant-los a un compromís personal segons els valors evangèlics. Per això també donem molta importància a la catequesi inclusiva i a la diversitat, ajudant així a créixer en humanitat, generositat i sensibilitat al grup. Tothom aprèn de tothom.

Sessións de Catequesi
5 d’octubre : Primera sessió.
31 de maig: Darrera sessió.

Trobades amb les famílies
12 d’abril: Activitat de Setmana Santa a la tarda.
17 de maig: Sortida familiar al Bergadà.
31 de maig: Torneig Interparroquial de futbol.

Eucaristies familiars
Tots els dissabtes que hi ha catequesi a les 20h.
24 de desembre: Missa del Pollet a les 19h.
13 d’abril: Benedicció i missa de Rams a les 12h.
20 d’abril: Missa de Pasqua a les 12h.
22 de juny: Missa i precessó de Corpus Christi a les 19h.

En el Curs 2024-25, oferim els següents grups de catequesi segons l’edat i el progressiu procés d’aprenentatge de la vida i de la fe cristianes.

PRIMER CICLE (DESPERTEM A LA FE – ALBADA)

Primer nivell (a partir de 2n de primària) Curs d’Iniciació.
Segon nivell (a partir de 3r de primària) Curs de Primera Comunió I.
Tercer nivell (a partir de 4t de primària) Curs de Primera Comunió II.

SEGON CICLE (CAMINEM JUNTS – KJUNTS)

Quart nivell (a partir de 5è de primària) Curs de Professió de Fe.
Cinquè nivell (a partir de 6è de primària) Curs de Confirmació I.
Sisè nivell (ESO i Batxillerat) – Curs de Confirmació II.

Les sessions de Catequesi seran dos dissabtes al mes,  de 18.15 a 19.45.
En acabar, tots junts anirem a l’església per assistir a l’Eucaristia Familiar.

El cicle bàsic de formació cristiana, que els nens poden començar als 7-8 anys d’edat, dura sis anys, i demanem als infants i a les seves famílies que el continuïn fins al final.
En el cas de començar-lo més grans, es valorarà a quin nivell de catequesi és bo d’iniciar, tenint present la preparació religiosa que hagin tingut abans a la pròpia família.

Els adolescents de 12 anys per amunt, batejats o no, que desitgin conèixer Jesús, aprofundir l’opció cristiana de vida i rebre els Sagraments de la Iniciació Cristiana (Baptisme, Confirmació, Eucaristia), poden inscriure’s als cursos de cinquè i sisè nivell, pensats per a nois i noies d’ESO.

GRUPS POST-CONFIRMACIÓ (SEMPRE EN SERVEI – S.E.S.)
És un grup de post-confirmació, on cada membre del grup és molt important. Tothom és estimat i això els uneix molt.
Amb el lema “Sempre en servei“, volem ajudar els nois i noies a posar les seves qualitats al servei dels altres. Treballem la voluntat de servei, de fer més fàcil la vida als altres.
Impartim una formació activa, divertida i completament connectada amb el que viuen els nois i noies avui dia.

INSCRIPCIONS

Feu la inscripció 2024-25 online com abans millor omplint el aquest formulari.
Si us trobeu amb cap dificultat per fer aquestes inscripcions online, podeu fer la vostra consulta a través del Whatsapp de la Parròquia 623345646

Dj 26 i Dv 24 de setembre, de 18.00h a 20.00h, s’ha de confirmar presencialment la inscripció i portar la contribució anual de 50 € al Centre Parroquial (carrer Jovara, 102). La Parròquia eximeix d’aquest pagament a les famílies amb pocs recursos econòmics.