Festa Major de la Minerva 2022

També enguany la Festa Major de Calella, com és tradicional, començarà amb el Pregó a la plaça de l’Ajuntament a les 9 del vespre de dijous 22 de setembre. Des de la Parròquia, expressem la nostra especial satisfacció i alegria per haver estar escollida, per a fer-lo en aquest 2022, la germana Pilar Vivas en representació de la Companyia de Maria, que a finals d’agost passat posava punt i final als seus 160 anys de servei a la nostra Ciutat i a la Parròquia, a través de la dedicació de moltes germanes que, amb generositat i esperit innovador, han educat i acompanyat diverses generacions de calellenques i calellencs.

Divendres 23 a les 11h tindrà lloc a l’església parroquial l’Ofici de Festa Major, presidit per mossèn Cinto i concelebrat per fra Edwin Arulanandu, mossèn Pere Bellvert, mossèn Ignasi Forcano, mossèn Salvador Gras i mossèn Jean Baptiste Kamman; amb la participació dels membres del Consistori Municipal i l’acompanyament musical del Cor Harmonia de Calella, dirigit per Albert Deprius. Serà una ocasió especial de pregar per la nostra ciutat i tots els qui hi resideixen i la visiten, especialment els més necessitats. La Colla de Geganters i Grallers de Calella acompanyaran les autoritats des de l’Ajuntament fins a l’església, i al final de l’Eucaristia interpretaran el Ball dels Gegants a dins del temple parroquial.

Com altres anys, convidem en ocasió de la Festa Major a fer un gest de solidaritat envers els calellencs que es troben en situació de més precarietat, i és per això que les col·lectes de les misses de dissabte 24 i diumenge 25 seran destinades íntegrament a les activitats assistencials promogudes per Càritas Parroquial. També es poden ingressar els donatius directament al compte de Càritas ES89 2100 0022 1802 0046 4177.