Pelegrinatge a Egipte 2027: Un viatge per la terra de la Bíblia i dels Faraons
Les parròquies de Santa Maria i Sant Nicolau de Calella, Sant Jaume de Sant Pol de Mar i Sant Cebrià de Vallalta organitzem un pelegrinatge a Egipte del 5 al 16 d’abril de 2027.
Us proposem dotze dies per descobrir un país fascinant, ple d’història, cultura i espiritualitat, i apropar-nos a una terra estretament vinculada als relats de la Bíblia i a la història del poble d’Israel.
Un itinerari ple de descobertes
El viatge ens portarà a conèixer alguns dels indrets més emblemàtics d’Egipte: Abu Simbel, Aswan, Kom Ombo, Edfu, Luxor i El Caire, amb les seves impressionants piràmides i l’Esfinx. També gaudirem d’un creuer pel Nil, del Mar Roig i de la visita a Santa Caterina del Sinaí, un indret de gran significació bíblica i espiritual.
Molt més que un viatge
Volem que aquest pelegrinatge sigui una oportunitat per descobrir, compartir i créixer. Una experiència de convivència entre les nostres comunitats parroquials que ens permetrà aprofundir en les nostres arrels bíbliques, conèixer una cultura mil·lenària i viure uns dies de germanor i espiritualitat.
T’hi apuntes?
Dates: del 5 al 16 d’abril de 2027.
El pelegrinatge és obert a tothom, tant a les persones de les comunitats parroquials organitzadores com a qualsevol persona interessada.
Consulta la informació i inscriu-te aquí:
Aquí teniu el programa detallat, preus i condicions.
Aquí teniu el full d’inscripció.


