Taller vivencial i formatiu, “Cristians del segle XXI: Cridats a viure en Comunió”

Dissabte 23 de juny des de les 10h fins les 11:30h va tenir lloc al Centre Parroquial la darrera sessió d’aquest petit curs de formació que la Parròquia ha vingut oferint mensualment des del febrer. Sota el títol de Conclusions i síntesi del curs. el finalitzàvem amb una molt ben resumida ponència i la participació d’alguns dels assistents, qie varen compartir també les seves valuoses aportacions.

Havent constatat l’importància d’oferir un espai de reflexió i diàleg per ajudar a aprofundir i a repensar la fe i el nostre compromís cristià, la Parròquia ha organitzat aquest taller vivencial i formatiu de cinc sessions, “Cristians del Segle XXI: Cridats a viure en Comunió”.

Ha estat dirigit per Aureli Cerviño, professor de la Facultat de Teologia de Catalunya i membre del Moviment dels Focolars, i hi eren convidats a participar catequistes, membres de Consell Parroquial o Pastoral, joves i adults que es preparàven per a la Confirmació o altres sagraments, pares dels nens de Catequesi i tothom qui volgués reflexionar i compartir des d’una òptica vivencial l’opció de fe i de vida cristianes.

S’ha fet un cop al mes al Centre Parroquial de Calella al c/Jovara 102

A les sessions anteriors s’han tractat els següents temes:
dissabte 24 de febrer: Introducció general al taller/Explicació del títol del taller.
dissabte 24 de març: Comunió amb Déu/ L’amor de Déu i l’experiència cristiana de Déu.
diumenge
22 d’abril: Comunió amb el proïsme/ L’amor envers els altres, especialment els pobres i els necessitats.
dissabte 2 de juny: Comunió entre persones/El manament nou de Jesús.