Festa dels Sants Patrons de Calella

Dijous 16 de juny, en ocasió de la festa de sant Quirze i santa Julita, ha tingut lloc la tradicional Missa de la Secretària a la capella de sant Quirze i santa Julita a les 8 del matí, enguany presidida per Mn. Pere Bellvert i Morente, fill de Calella i canonge doctoral del Capítol Catedral de Girona. Tot seguit, l’Associació Sant Quirze ha oferit com cada any una xocolatada popular al Passeig de Mar.

A les 11h  ha tingut lloc l’Ofici Solemne dels Sants Patrons a l’església parroquial, presidit per Mn. Cinto i acompanyat pel cor parroquial Alpha i Omega. Els membres de la Parròquia, juntament amb les autoritats municipals s’han aplegat en aquest dia per  pregar per la nostra ciutat i els seus habitants, nascuts aquí i nouvinguts, estables i provisionals, enguany especialment pels refugiats ucraïnesos que estan patint encara les conseqüències de la invasió del seu país per part de l’Exèrcit Rus.

Al final d’ambdues misses s’han repartit els tradicionals clavells dels Sants Patrons.