Dimecres de Cendra 2019

Dimecres 6 de març ha començat de nou el temps de Quaresma, que ens convida a iniciar junts com a comunitat parroquial un camí de creixement i d’obertura més gran i sincera a l’Esperit de Déu, que tot ho renova. Durant la missa d’aquest dimecres a les vuit del vespre s’han imposat les cendres, signe del reconeixement de la necessitat que tenim de l’ajut de Déu i dels altres per millorar.
Han estat presents membres de la Confraria de Setmana Santa, catequistes, membres del Consell Parroquial i religioses. També molts que se senten compromesos amb la vida parroquial i molts d’altres que ens han volgut acompanyar en aquest significatiu moment de l’any litúrgic. Gràcies a tots!

Us recordem que durant la Quaresma tindrà lloc el Viacrucis dins del recinte de l’església tots els divendres a partir de dos quarts de vuit.