Càritas: el nostre compromís millora el món

EL cap de setmana 2-3 de juny, en ocasió de la festivitat del Corpus Christi, va tenir lloc la campanya institucional de Càritas, que duia per títol El teu compromís millora el món. Les col·lectes de totes les misses van anar íntegrament destinades a les accions socials de Càritas.
Aquesta campanya ens recorda que el compromís cristià que vol transformar el món passa ineludiblement per l’opció dels més febles, pels descartats de la nostra societat. Ens cal posar en pràctica una mística de la tendresa per promoure que siguin ells mateixos subjectes de drets i treballin per recuperar el seu lloc i la seva dignitat, i que arribin a poder gestionar els seu desenvolupament personal i social.
Aquest compromís és també el de persones voluntàries, sòcies, donants i col·laboradores de Càritas, que han fet possible atendre 24.030 persones arreu de la diòcesi durant el 2017, i que ha permès també a la nostra Càritas Parroquial de Calella d’enfortir projectes que potencien l’autonomia de les persones. Actualment, es necessiten voluntaris per als programes destinats a la Gent Gran. Els interessats podeu posar-vos en contacte amb Càritas Parroquial (tel. 93 769 45 06).
Moltes gràcies per la vostra generositat.