Bases Concurs Fotogràfic 2023

La Parròquia de Calella, amb la finalitat de posar de relleu el patrimoni cultural i artístic de l’Església al nostre país i arreu del món, promou un concurs de fotografia per fer visible la riquesa i la diversitat d’aquest llegat imprescindible per entendre la nostra història passada i el nostre temps actual.

S’admetran fotografies d’interiors i d’exteriors, de conjunts monumentals i detalls particulars, d’esglésies, monestirs, convents, ermites, capelles o oratoris de les terres de parla catalana i d’arreu del món, visitats personalment per l’autor i fotografiats, amb persones o sense, de manera que inspirin obertura a la interioritat i al Transcendent.

Pot participar en el concurs qualsevol persona, sense distinció de lloc de residència, nacionalitat, edat o creences religioses.

El format digital ha de ser en JPG, en 72 dpi, i l’arxiu no pot superar 2 Mb.

S’acceptaran com a màxim tres fotografies per persona. Si se n’envien més, només concursaran i es publicaran les tres que hagin arribat primer.

Les fotografies enviades no hauran de tenir drets que puguin afectar tercers. Els organitzadors restaran lliures de tota responsabilitat en el cas d’incompliment d’aquest requisit.

La data màxima de recepció serà l’18 setembre de 2023.

En cas de dubtes o problemes tècnics, escriviu a concurs_fotografic@parroquiacalella.cat

Les imatges, a mesura que es vagin rebent, seran penjades i es podran visualitzar a https://parroquiacalella.cat/concurs-fotografic-2023/

Categoria / Menors de 18 anys
Categoria B  / Majors d’edat

Hi haurà 3 premis per a cada categoria. Un per a la millor fotografia d’un espai religiós en el seu conjunt, un segon per a la millor fotografia d’un detall particular i un tercer per a la millor fotografia que copsi un temps de vivència religiosa. La mateixa persona només podrà rebre un dels tres premis.

Els premis seran atorgats per les entitats col·laboradores:

Ajuntament de Calella
Associació de Comerciants de Calella
Restaurant Can Tivill

Jurat

Joan Maria Arenaza, Quim Botey, Montse Cusell i Isabel Feliu.

Dissabte 30 de setembre es faran públics els resultats del concurs fotogràfic durant el lliurament dels premis, que tindrà lloc a les 19:00 hores a l’església parroquial de Santa Maria i Sant Nicolau de Calella.

Els participants autoritzen implícitament la reproducció fotogràfica de les obres rebudes, sempre que consti el nom dels seus autors.