Corpus 2019 a Calella

Diumenge 23 de juny s’ha celebrat la Solemnitat del Cos i la Sang de Crist, festa litúrgica coneguda popularment com festa del Corpus, durant la qual es conserva l’antiga tradició de fer catifes florals per a honorar la presència real de Jesús Ressuscitat en les espècies eucarístiques del pa i del vi consagrats.

Dissabte 22 al matí, a partir de les 10 del matí, es varen fer al recinte parroquial dues estores amb flors naturals: una tot al llarg del passadís central i una altra al cancell de l’església. Estem molt agraïts de tants que hi han participat!

Diumenge 23, la missa de les 11 ha estat acompanyada de la coral sarda Nuova Armonia>>>, que ha fet també un petit concert en acabar. A la missa de les set del vespre, hi han estat especialment convidats els infants i els adolescents de la catequesi amb les seves famílies. En acabar aquesta Eucaristia del vespre, a l’interior del temple s’ha fet una breu processó amb el Santíssim exposat a la custòdia, que ha desfet les catifes florals que s’havien pogut visitar al llarg del cap de setmana.

Com cada any en ocasió de la festa del Corpus, tot el que s’ha recollit a les col·lectes del cap de setmana anirà íntegrament destinat a Càritas>>>. Una meitat a Càritas Parroquial i l’altra meitat a Càritas Diocesana.