Vida Creixent

Som un moviment cristià de gent gran que ens reunim fraternalment per seguir la vocació i testimoniatge de la nostra fe, i enfortir-lo amb la trobada i el diàleg.

Aquest moviment eclesial inicià a França l’any 1952 i s’implantà al bisbat de Girona l’any 1986. Els seus tres objectius són afavorir l’amistat entre persones grans a la llum de l’Evangeli, nodrir una espiritualitat que sàpiga descobrir la presència de Déu en les petites coses del dia a dia i motivar el testimoni cristià en el propi entorn familiar i social. Les seves trobades es proposen conèixer i compartir les riqueses de la fe, tot tractant d’assumir-les i fer-les presents en la pròpia vida.

L’edat no ha de ser de cap manera un impediment per seguir formant-se, ans al contrari, pensem que la gent gran són el fonament de la societat, un pou d’experiència i molt sovint també de saviesa.

En una societat on el que compta més és la productivitat i l’economia, els jubilats corren el risc de ser considerats una càrrega, mentre que són, com ja està més que demostrat, un col·lectiu essencial i molt actiu per a sostenir tant la vida familiar com un gran nombre d’iniciatives eclesials i ciutadanes. Com diu la dita, no n’hi ha prou de posar anys a la vida, cal posar vida als anys, i a això volen contribuir les activitats de Vida Creixent.

Vols participar?

Ens trobem cada quinze dies i dialoguem a partir d’un temari que ja ve previst per el Comitè diocesà de Vida Creixent, en aquest cas de Girona. Aquest diàleg és molt important perquè implica no només la trobada humana i fraternal en el caliu tan necessari, sinó també amb el món que ens envolta i amb el que hem de tractar, amb la Paraula de Déu i amb nosaltres mateixos en el que acollim i en les nostres decisions de vida.

Realitzem les trobades al Centre Parroquial, situat al carrer Jovara 102, el segon i el quart dijous del mes, a partir de les cinc de la tarda fins a les sis.  Hi sou benvinguts, fins i tot si no sou jubilats.

Si voleu saber més detalls o us engresqueu a començar a participar-hi podeu posar-vos en contacte amb Eudald Sudrià al 646 46 83 31 o bé amb Montse Sitjas al 637 03 40 74.