Escolania de Santa Maria de Calella

Per al proper curs 2019-2020, la Parròquia convida nens i nenes a partir dels 8 anys i nois i noies fins als 16 anys, i que els agradaria aprendre cant i educar la veu, a formar part de la futura Escolania de Santa Maria de Calella. Es vol promocionar la música entre els més joves amb la finalitat d’ajudar-los a descobrir el gran patrimoni de música religiosa, antiga i moderna, de la tradició cristiana, i alhora donar-los la possibilitat de col·laborar a dignificar i alegrar les celebracions litúrgiques.

L’Escolania es reunirà per assajar a l’església parroquial a les cinc de la tarda un diumenge al mes, i cantarà tot seguit a l’Eucaristia de les set del vespre.

Aquesta escolania treballarà com a repertori principal els cants litúrgics propis de la missa, així com peces sacres, clàssiques i contemporànies.

Està previst fer una prova de veu a tots els inscrits al mes de setembre, i començar els assaigs al mes d’octubre. Per a informacions, podeu trucar o escriure al 619 951 902.

És possible inscriure’s a l’Escolania a partir dels vuit anys i restar-hi fins als 16 anys. A fi d’assegurar que s’assoleix el nombre necessari per a posar-la en marxa, es prega de fer la inscripció com abans millor omplint el següent formulari.

Formulari:

Nom i cognoms:

Data de naixement (dd/mm/aa):

Telèfon de contacte:

Adreça electrònica (*):

Adreça postal:

Estudis musicals previs: no

Experiència coral: no

Accepto rebre notificacions i informacions des de la Parròquia de Calella. no
Accepto que les nostres dades siguin utilitzades només en l’àmbit dels serveis parroquials no
Accepto la política de privacitat no Política de Privacitat

També us pot interessar...