Escolania de Santa Maria de Calella

Per al proper curs 2019-2020, la Parròquia convida nens i nenes a partir dels 8 anys i nois i noies fins als 16 anys, i que els agradaria aprendre cant i educar la veu, a formar part de la futura Escolania de Santa Maria de Calella. Es vol promocionar la música entre els més joves amb la finalitat d’ajudar-los a descobrir el gran patrimoni de música religiosa, antiga i moderna, de la tradició cristiana, i alhora donar-los la possibilitat de col·laborar a dignificar i alegrar les celebracions litúrgiques.

L’Escolania serà dirigida per Cristina Viñas i Monferrer:

Nascuda a Barcelona, estiuejant a Calella des de l’infància i vinculada des de ben petita al món de les corals, va cursar estudis de Solfeig i Cant al Conservatori Superior Municipal de Música de Barcelona. Ha cantat en el Cor Atlàntida , el cor Ars Nova de Calella, la Coral Càrmina i el Cor de Cambra Discantus, de Barcelona; i ha estat formant part de la plantilla de l’Orfeó Català (Palau de la Música Catalana) durant més de quinze anys.
Sempre li ha agradat tant cantar com ensenyar i ha dirigit algunes corals de joves i d’adults a Barcelona: el cor de l’Institut Jaume Balmes i el cor dels Instituts Joan Boscà i Ausiàs March; la Coral Tramuntana, del Casal de Calassanç de l’Escola Pia de Sant Antoni, i la Coral Sagrat Cor, del Col·legi Sagrat Cor de Sarrià. Durant molts anys també ha estat la secretària tècnica de la Federació de Corals Joves de Catalunya i també de la Confederació Moviment Coral Català.
A part d’aquesta vocació que s’ha anat professionalitzant, és llicenciada en filosofia i es dedica a la gestió i a la promoció artística i cultural.

L’Escolania es reunirà, ara per ara, un diumenge al mes per assajar a l’església parroquial de les 17 a les 19h, i cantarà tot seguit a l’Eucaristia de les set del vespre. D’aquí a finals d’any, s’han fixat els següents dies: el 13 d’octubre, el 17 de novembre i el 15 de desembre. També hi haurà assaig i cant dimarts 24 de desembre a la mateixa hora.

Per a més informació podeu trucar directament a la Cristina al 619 180 429.

És possible inscriure’s a l’Escolania a partir dels vuit anys i restar-hi fins als 16 anys. A fi d’assegurar que s’assoleix el nombre necessari per a posar-la en marxa, es prega de fer la inscripció omplint el següent formulari:

(*) dades obligatòries

Nom i cognoms:

Data de naixement (dd/mm/aa):

Telèfon de contacte:

Adreça electrònica (*):

Adreça postal:

Estudis musicals previs: no

Experiència coral: no

Observacions:

Accepto rebre notificacions i informacions des de la Parròquia de Calella. no
    Accepto que les nostres dades siguin utilitzades només en l’àmbit dels serveis parroquials no