Festa Major de la Minerva 2020

Dimecres 23 de setembre a les 11h hem celebrat a la nostra església parroquial de Calella l’Ofici de Festa Major de la Minerva, presidit per Mn. Cinto, i concelebrat amb Mn. Pere Bellvert, Mn. Ignasi Forcano i Mn. Salvador Gras, amb la participació de les autoritats i l’acompanyament musical del Cor Harmonia de Calella, dirigit per Albert Deprius, i de Jordi Feliu. Al final de la celebració, ha tingut lloc el tradicional Ball dels Gegants al presbiteri de l’església.

Amb la Festa Major d’enguany fa quatre anys que va arribar Mn. Cinto Busquet>>> a la nostra parròquia. En donem gràcies a Déu i el felicitem per tot el servei que ha fet durant aquest temps amb tanta dedicació i compromís, i esperem que per molts anys puguem comptar amb ell.

En ocasió de la col·lecta extraordinària durant la Festa Major, i en el context que han d’afrontar moltes famílies, s’ha recollit i destinat íntegrament a persones necessitades que la Parròquia ajuda a través de Càritas, la quantitat de 2.000 Euros.
Recordeu que sempre es poden fer donatius ingressant directament al compte de Càritas Parroquial de Calella ES82 0081 0102 8400 0192 4404.
Gràcies per la vostra solidaritat i generositat.

Podeu veure el video de l’Ofici a Ràdio Calella TV, que ha fet l’emisió en directe per a tots aquells que no han pogut assistir.

Bona setmana de Festa Major!