Festa Major de la Minerva

Dissabte 23 de setembre, ha tingut lloc l’Ofici Solemne de Festa Major a les 11 del matí, presidit per mossèn Cinto i predicat per mossèn Joan Soler, rector d’Arenys de Mar i d’Arenys de Munt. Hem pregat per la nostra ciutat i els seus habitants: els nouvinguts i els calellencs de tota la vida, els qui hi residim i els qui hi estan de pas per vacances o per feines de temporada. hem comptat amb l’acompanyament musical del Cor Harmonia sota la direcció de Joaquim Piqué, i al final de la missa s’ha fet el tradicional Ball dels Gegants al presbiteri del temple.

La col·lecta de l’Ofici de dissabte 23 a les 11 i les col·lectes de les misses del cap de setmana 23-24, destinades íntegrament a les activitats solidàries de Càritas Parroquial de Calella.

A les 17.30h ha tingut lloc a la mateixa església parroquial la interpretació del Glòria d’Antonio Vivaldi, a càrrec del Cor i Orquestra Harmonia Ciutat de Calella, amb la participació del cor Tessàlia i sota la direcció de Joaquim Piqué. Les entrades d’aquest concert es podien adquirir a www.entrapolis.com o bé a la taquilla de la Sala Mozart el dijous 21 de 18 a 20 h.