Primera reunió del nou Consell Parroquial

Dijous 11 de gener, el Consell Parroquial va tenir la primera reunió del 2018. Els temes tractats van ser molt diversos, des de comentar les festes de Nadal i la cavalcada de Reis, com començar a parlar ja de la Quaresma i pensar com potenciar-la com a camí de preparació personal i comunitària per a les Festes de Pasqua, proposar millores per la nostra web parroquial, o fixar dates per properes sortides que seran anunciades en el seu moment, com l’anar a veure la Passió d’Olesa, una convivència amb els Focolars al Pirineu Aragonès a finals d’abril i una sortida amb els nens de catequesi al maig. També es va fer revisió de comptes i de reparacions pendents. El més proper serà preparar un acte ecumènic pel proper 22 de gener en el qual es convidarà la pastora Ruth Giordano de l’Església Evangèlica.

Cal dir que entre els membres del nou Consell Parroquial hi ha un molt bon ambient i moltes ganes de dinamitzar la vida de la Parròquia i de fer-la més i més atractiva per a tothom: nens, joves i grans.