Jornada diocesana sobre el voluntariat

Diumenge 9 de juny l’Hospitalitat de Lourdes >>> i la Delegació diocesana de la Pastoral de la Salut han realitzat la jornada formativa sobre el voluntariat.

En primer lloc, amb una ponència a càrrec d’Imma Merino, responsable del voluntariat del Parc Hospitalari Sant Joan de Déu, sobre les “trampes de la voluntarietat”, fent reflexionar els assistents d’una manera molt entenedora sobre el sentit d’aquest lliurament a l’altre. Posteriorment es va fer un curset pràctic adreçat a voluntaris que acompanyen malalts al Santuari de Lourdes. Ambdues activitats molt adients per a la formació d’aquesta important i necessària tasca, no només en la Hospitalitat i l’Església, sinó també en la nostra societat.

El lema d’enguany era aquest: “De franc ho heu rebut. Doneu-ho de franc”.

La trobada s’ha fet al Casal Bisbe Cartañà de Girona des de les 9 del matí fins les 13.30 hores. A les 9.30 hi havia la Benvinguda, seguida d’una estona de Pregària amb el Bisbe Francesc. A les 10 han començat les activitats previstes. Com sempre, hi ha hagut molt bon ambient fraternal.