• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Exèquies de Lino Iglesias Novoa

17 setembre, 2021 @ 18:00 - 18:30

Vidu de Jesús Natividad Rosillo Olivera, ha mort a Calella als 88 anys aquest dilluns 13 de setembre. Nascut a La Peroxa (Ourense, Galícia) el 26 de juny 1933, va emigrar al Perú als 17 anys, on visqué la major part de la seva vida. El 2015 arriba a Catalunya, on viu el seu fill gran, que el cuida fins que la seva condició de salut requereix atenció especialitzada. Des del 2018 fou usuari de la residència La Maresma de Calella.

Els seus fills José Antonio i Rosa Maria, Lino Elías, María Amparo; els seus nets, David Antonio, Silvana Mónica, Fernando Junior, Kevin, Stephany; les besnetes, Alejandra, Scarlett i Charlotte; els seus nebots, Luis Alberto, Lucila i Gabriel; I la resta de familiars i amics comuniquen aquesta pèrdua i us demanen un record per a ell en la pregària.

Mostra els detalls

Data:
17 setembre, 2021
Hora:
Categoria d'Esdeveniment:
Lloc web:
www.parroquiacalella.cat

Recinte

Església Parroquial de Calella
Plaça de l'Església, 25
Calella, Maresme
Visualitza el lloc web de Recinte