Concert de l’Escolania de Montserrat

Divendres 30 de setembre a les 20.30h ha tingut lloc un concert benèfic de l’Escolania de Montserrat a l’església parroquial de Calella, sota la direcció de Llorenç Castelló i amb Vicenç Prunés al piano, promogut per la regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Calella. Els 3 euros del preu de l’entrada han estat destinats a Càritas Parroquial Calella.

El repertori ha estat el següent:

PRIMERA PART

Germinans germinabit                        Cant Gregorià

Inperayritz                                             Llibre Vermell   (còdex s. XIV)

Lo llit d’espines                                    P. Àngel Rodamilans (1874-1936)

Pie Jesu                                                 Andrew Lloyd Webber (1948)

Dos motets                                            Pau Casals (1876-1973)

Pregària a la Mare de Déu de Montserrat

Nigra sum

Ave Maria                                              Franz Schubert (1797-1828) / Bernat Vivancos (1973)

SEGONA PART

La gata i el belitre                                 Francesc Civil (1895-1990)