Trobada Interparroquial – Tardor 2022

El Consell Pastoral dels Arxiprestats de la Tordera i el Maresme ha convocat una trobada dels membres dels Consells Parroquials, catequistes, voluntaris de Càritas, lectors i d’altres col·laboradors de les parròquies de la zona amb el lema Parròquies vives i evangelitzadores. Ha estat un temps per conèixer-se amb membres d’altres parròquies i reflexionar sobre la nostra missió evangelitzadora. La trobada ha tingut lloc diumenge 16 d’octubre de les 17 a les 20 h al Centre Cívic de Santa Susanna (Rambla dels Països Catalans).

Després d’una amena ponència a càrrec de mossèn Carles Cahuana, rector de la Parròquia de la Mare de Déu de Gràcia i de la Parròquia de la Santíssima Trinitat de Sabadell, s’ha dialogat en grups interparroquials sobre el tema. Al voltant de les 7 hem compartit un moment de pregària, acompanyat musicalment  per Pep Parra, i tot seguit un refrigeri.