Cinema de tarda de diumenge amb les germanes josefines

Diumenge 31 de març a les 16h les germanes josefines, en ocasió de la celebració del seu patró St. Josep i de la clausura de la causa del procès diocesà per a la beatificació i canonització del seu Fundador, Francesc Xavier Butinyà, ens han convidat a una sessió de cinema en família i amb berenar inclòs a casa seva, amb la pel·lícula “Lion”, que porta per subtítol “Un camino a casa”, basada en fets reals. Saroo, un nen hindú de cinc anys es perd viatjant en tren i ha d’aprendre a viure pels carrers de Calcuta fins que és adoptat per una parella australiana. A l’edat de 25 anys, amb tan sols els seus records i una fe inquebrantable, decideix anar a trobar la seva família biològica.
El film, del director australià Garth Davis, té 6 nominacions a Oscar i 4 a Globus d’Or, entre d’altres. En el seu repartiment figuren noms com Dev Patel, Sunny Pawar, Nicole Kidman i Rooney Mara.
Ha estat entranyable i sobretot en molt bona companyia. Gràcies a tots els que heu participat!