Cursets de Cristiandat

El Moviment de Cursets de Cristiandat és un Moviment de laics diocesà que va néixer a Mallorca, el 1949, arran d’una peregrinació a Santiago de Compostel·la. Actualment està estès arreu del món, i representat també en el Bisbat de Girona.
A la nostra parròquia hi ha un grup de persones que al llarg dels anys han viscut el Curset, i hi han pogut descobrir una nova manera de viure, segons la fe en Jesucrist.
“Una experiència de pau, joia i amistat on pots trobar un nou sentit a la vida” és el lema que us convida a viure el Curset: un cap de setmana per conèixer i viure, tot convivint, el fonamental cristià.
Els primers Cursets del nostre Bisbat es van celebrar al Santuari de la Mare de Déu de la Salut de Terrades.

Activitats durant l’any

Al llarg de l’any es programen quatre Cursets per facilitar-hi l’assistència en diferents èpoques de l’any. Cadascun dels quatre té el mateix contingut, però cada Curset és una vivència única.
Cada mes, un dissabte a la tarda-vespre, també té lloc l’anomenada “Escola de Formació” al Casal Cartañà de Girona, molt recomanable i necessària per a fonamentar i créixer en la nostra fe.
A més a més, amb una periodicitat gairebé mensual, hi ha una trobada fraterna que en diem “Ultreia” (paraula d’origen clàssic que utilitzaven els pelegrins i que significa “ànims!”, “endavant!”), oberta a tothom, que és un espai per compartir formació i vivències cristianes.
Destaca la Ultreia Diocesana, que se celebra un diumenge de maig o juny, durant tota la jornada, al Santuari de la Mare de Déu de la Salut de Terrades.

En el següent enllaç hi podeu anar consultant l’agenda de les activitats: Cursets de Cristiandat Girona

Per a més informació:
652826646 (M. Roser Passols Villaret)
cursetsgi@gmail.com

El proper curset, del 3 al 5 de novembre de 2023.