Obrim inscripcions per la Catequesi 2020

• La Parròquia, a través del seu equip de catequistes i l’acompanyament de mossèn Cinto, vol ajudar les famílies en l’educació cristiana del seus fills. Aquest és l’objectiu de les trobades setmanals de catequesi que es fan al nostre Centre Parroquial (c/ Jovara, 102). No tant preparar els nens i els adolescents per a una cerimònia especial, com pot ser el dia de la seva Primera Comunió o de la seva Confirmació, sinó acompanyar-los en el seu procés de creixement com a persones i com a cristians, desvetllant en ells les inquietuds espirituals, vinculant-los interiorment amb Jesús i amb la comunitat cristiana, i esperonant-los a un compromís personal segons els valors evangèlics.

En aquests mesos especials que estem vivint arran de la pandèmia de la Covid-19, els cursos de catequesi tindran en compte totes les mesures sanitàries que prenguin les escoles, tant en la desinfecció dels ambients com en les distàncies de seguretat i la utilització de les mascaretes.
Això inclou tanmateix l’entrada esglaonada a les aules de cada grup en particular, tal com us indiquem en els horaris. Per tant, us preguem màxima puntualitat.

En el Curs 2020-21 aquests són els grups de catequesi que oferim segons l’edat i el progressiu procés d’aprenentatge de la vida i de la fe cristianes:

Primer nivell (a partir de 2n de primària) Curs d’Iniciació:
Dilluns de 17.35 a 18.35h / Carme Riera
Dimarts de 18.20 a 19.20h / Rosa de los Santos
Segon nivell (a partir de 3r de primària) Curs de Primera Comunió I:
Dilluns de 17.25 a 18.25h / Montse Sitjas
Dimarts de 17.20 a 18.20h / Mercè Llobet
Tercer nivell (a partir de 4rt de primària) Curs de Primera Comunió II:
Dimarts de 17.30 a 18.30h / Sandra Beneyto
Dimarts de 17.30 a 18.30h / Anna Serra
Divendres de 17.30 a 18.30h / Mercè Llobet
Quart nivell (a partir de 5è de primària) Curs de Professió de Fe:
Cada dos dissabtes de 18 a 20h / Cristina Giménez
Cinquè nivell – Curs de Confirmació I:
Cada dos dissabtes de 18h a 20h / Sandra Beneyto i Anna Serra
Sisè nivell – Curs de Confirmació II:
Cada dos dissabtes de 18 a 20h / Cristina Viñas
El cicle catequètic bàsic, que els nens poden començar als 7-8 anys d’edat, dura sis anys, i demanem als infants i a les seves famílies que el continuïn fins al final.

Els adolescents de més de 12 anys, batejats o no, que desitgin conèixer Jesús, aprofundir l’opció cristiana de vida i rebre els Sagraments de la Iniciació Cristiana (Baptisme, Confirmació, Eucaristia), poden inscriure’s als cursos de cinquè i sisè nivell, pensats per a nois i noies d’ESO.

Podeu fer la inscripció online fins el 4 d’octubre omplint el següent formulari:

Formulari

(*) dades obligatòries

(*) Nom:

(*) Cognoms:

(*)Inserir foto recent (obligatori)

Inserir foto de la família (opcional)

(*) Nascut/uda a:

(*) Data: dd/mm/yy

(*) Fill/a de:

(*) i de:

Domicili:

Codi postal:

(*) Municipi:

(*) Bateig: no

a:

Data: dd/mm/yy

Telèfon fix:

Mòbil del pare:

(*) Mòbil de la mare:

Mòbil personal: (si en té)

(*) Correu electrònic:

S’inscriu al curs de catequesi:
    (*) Nom del curs:

(*) dia i hora:

Observacions:

Accepto rebre notificacions i informacions des de la Parròquia de Calella. no
    Accepto que les nostres dades siguin utilitzades només en l’àmbit dels serveis parroquialsno
    Accepto la política de privacitatnoPolítica de Privacitat

Si us trobeu amb cap dificultat per fer aquestes inscripcions online, podeu trucar o deixar missatge a la Rosa al tlf. 619 951 902.

La catequesi començarà a partir del 5 d’octubre. El primer dia cal portar dins d’un sobre la quota anual de 30 Euros, que el nen entregarà a la catequista en entrar a l’aula. Els nens esperaran a fora en fila índia guardant la distància adecuada fins que la catequista els faci entrar al vestíbul d’un en un, on es disposarà a efectuar la higiene de les mans i tot seguit l’acompanyarà al lloc que ocuparà durant tot el curs. Els pares, si bé poden acompanyar els infants, no entraran al centre parroquial, rebran l’atenció i primer contacte de la catequista per via telefònica o altre mitjà telemàtic concertat.

Calendari del Curs 2020-21

Inscripció online: Fins diumenge 4 d’octubre 2020
    Inici de la Catequesi: Dilluns 5 d’octubre 2020
    Misses Familiars: Una vegada al mes, us convidem a participar pares i fills amb els catequistes a la missa anticipada del dissabte al vespre a l’església parroquial. Properament, tenint present la situació sanitària, es faran conèixer els dies assenyalats.
    Aplec Anual de la Catequesi: El farem un dissabte del mes de maig a Can Ratés (Santa Susanna), de les 12 a les 17 hores. Notificarem el dia abans de finals d’any.
    Cloenda de la Catequesi: Diumenge 13 de juny de 2021