Bíblies per a nens al Centre Parroquial

Des de la diada de Sant Jordi disposem de Bíblies per a nens al Centre Parroquial, així com d’alguns llibres per aprendre a pregar i d’altres que parlen de la fascinant història de Jesús. No només per als infants, sinó també com a guia per als pares, els avis i tota la família. Un bon regal de Primera Comunió, i també com a complement de la catequesi i eina indispensable per a l’educació cristiana de la mainada.

Podeu adquirir-ne els exemplars que us interessin encarregant-los per WhatsApp al 619 95 19 02 o bé escrivint a https://parroquiacalella.cat/contacte/  Indiqueu-ne el títol i us informarem de quan podeu passar a recollir la vostra comanda.

Podeu encarregar-los també directament al Centre Parroquial o a la rectoria de la Parròquia.

Disposem de cinc Bíblies, dues pels més petits i molt senzilles i tres de més grans i gruix, pels que ja són més a prop de la Primera Comunió i cap edat; dues d’elles de l’editorial Claret i una de l‘editorial Cruïlla, totes molt ben il.lustrades i amenes. També tenim dos llibres més específics sobre Jesús viu i l’Eucaristia, així com un àlbum-record, tots ells molt adequats també per regalar en aquest dia tan especial de la seva Primera Comunió.

Per aprendre a pregar us hem portat un de molt senzill i bonic que es diu “Jo sóc un dels vostres petits”; el de la “Pregària de la porta”, que és un recull de pregàries que un bon pare posava a la porta cada dia abans de sortir de casa per a tota la família, i també cinc petits i pràctics fascicles de la versió dels “150 salms per a nens”, molt amena i interessant per cada dia.

Dels exemplars de “La Bíblia, un poble a l’escolta de Déu” i “Jesús viu”, així com de l’àlbum-record, en podríem aconseguir també la versió en castellà.

Us adjuntem les imatges de les portades i el preu:

Si voleu fer-ne comanda sense pagar ports, ens ho podeu comunicar a través del contacte d’aquesta pàgina.