Trobades Quaresmals 2024

Tot just havent iniciat la Quaresma, els Arxiprestats de la Tordera i del Maresme ens han proposat enguany dues trobades per reforçar i aprofundir en comunitat aquest temps fort que ens prepara per viure un cop més la Setmana Santa.

Una Església sinodal en missió ha estat el títol d’aquestes dues sessions formatives que, tal com diu, es tracta de reflexionar sobre el procés actual de transformació de l’Església, tant internament com externa, a nivell universal, diocesà i parroquial.

En la primera sessió, dimarts 27 de febrer Mn. Cinto Busquet, rector de la parròquia de Calella, ha presentat les conclusions de la primera fase del Sínode sobre la sinodalitat, que va tenir lloc a Roma l’octubre del 2023.

En la segona sessió, dimarts 5 de març, a través de propostes concretes de camí sinodal, hem fet una mica més de camí junts tot treballant en grups aquest tema i posant en comú posteriorment el que s’ha parlat a cada grup.

Ambdues sessions han lloc al Centre Cívic de la rambla dels Països Catalans de Santa Susanna entre les 9 i les 10 del vespre, obertes a tota persona interessada.