Recés d’inici de curs 2020-21

Dissabte 26 de setembre, de les 10 a les 13 hores del matí, ens hem trobat més d’una trentena de persones que hem participat en el recés per començar junts com a comunitat parroquial el nou curs 2020-2021. L’hem fet dins el recinte parroquial, tenint en compte les mesures sanitàries vigents en aquest temps de pandèmia.

El tema d’aquesta trobada ha estat: Ulls que veuen: Déu en mi, Déu en l’altre, Déu entre nosaltres. Hem intercalat moments de reflexió i de silenci, de compartició i de pregària, de cants i de música. En aquests mesos complexos i difícils que estem vivint a causa de les restriccions sanitàries, aquesta matinal ha estat un oasi de llum i de serenor, que ens ha enfortit interiorment i també els nostres vincles de fraternitat i d’amistat.