Nou curs de Vida Creixent 2021

A la nostra parròquia està actiu el moviment cristià per a gent gran Vida Creixent, i en aquest nou curs 2021-2022. Els seus membres conviden als qui hi puguin estar interessats a Calella a afegir-se a les trobades que organitzen el segon i el quart dijous del mes al Centre Parroquial, a partir de tres quarts de cinc de la tarda.

En una societat on el que compta més és la productivitat i l’economia, els jubilats corren el risc de ser considerats una càrrega, mentre que són, com ja està més que demostrat, un col·lectiu essencial i molt actiu per a sostenir tant la vida familiar com un gran nombre d’iniciatives eclesials i ciutadanes. Com diu la dita, no n’hi ha prou de posar anys a la vida, cal posar vida als anys, i a això volen contribuir les activitats de Vida Creixent.

Aquest moviment eclesial inicià a França l’any 1952 i s’implantà al bisbat de Girona l’any 1986. Els seus tres objectius són afavorir l’amistat entre persones grans a la llum de l’Evangeli, nodrir una espiritualitat que sàpiga descobrir la presència de Déu en les petites coses del dia a dia i motivar el testimoni cristià en el propi entorn familiar i social. Les seves trobades es proposen conèixer i compartir les riqueses de la fe, tot tractant d’assumir-les i fer-les presents dia a dia.

Es troben cada quinze dies i dialoguen a partir d’un temari que ja ve previst pel Comitè diocesà de Vida Creixent, en aquest cas de Girona. Aquest diàleg és molt important perquè implica no només la trobada humana i fraternal en el caliu tan necessari, sinó també amb el món que ens envolta i amb el que hem de tractar, amb la Paraula de Déu i amb nosaltres mateixos en el que acollim i en les nostres decisions de vida.

Les trobades es realitzen al Centre Parroquial, situat al carrer Jovara 102, el segon i el quart dijous del mes al Centre Parroquial, a partir de tres quarts de cinc de la tarda fins a les sis. Hi sou benvinguts, fins i tot si no sou jubilats.

Els qui vulguin saber més detalls o s’engresquin a començar a participar-hi poden posar-se en contacte amb Eudald Sudrià al 646 46 83 31 o bé amb Montse Sitjas al 637 03 40 74.