Vetllada amb sor Lucía Caram

Dimarts 4 de juny a les 21h, hem tancat les trobades formatives interparroquials dels arxiprestats de la Tordera i el Maresme d’aquest curs 2023-24 amb sor Lucía Caram, ben coneguda al nostre país pel seu indiscutible compromís per la causa dels pobres, tot posicionant-se en tot moment al costat de les persones marginades i amb risc d’exclusió social.

Des del convent dominic de Santa Clara de Manresa on viu i amb el suport de la Fundació Santa Clara, des del 2009 s’han atès innombrables persones i famílies en situació vulnerable.

La religiosa argentina, establerta a Catalunya des del 1994, ens ha oferit al Centre Cívic de Santa Susanna una conferència amb el títol Cristians Creïbles. Tot seguit ens hem acomiadat amb un pica-pica de germanor interparroquial.