Vetlla Montserratina a Calella

A causa de la pandèmia, enguany la Parròquia no ha pogut organitzar la tradicional Romeria al Monestir de Montserrat en ocasió de les festes de TOTS SANTS. A més a més, arran de les recents mesures sanitàries establertes pel Govern de la Generalitat a tot el país, moltes calellenques i calellencs que pensaven pujar-hi igualment aquest cap de setmana s’han vist impossibilitats a fer-ho. Per aquest motiu, com un signe visible d’una especial proximitat a la nostra muntanya santa en aquests dies, s’ha traslladat aquest divendres a l’església parroquial la imatge de la Moreneta, de mida natural, de l’antiga capella dels escolapis i que actualment es troba a la sala d’actes de l’Escola Pia.

La tradicional vetlla de reflexió i pregària que es feia a la basílica i que estava prevista enguany a Montserrat dissabte a la tarda, la farem en canvi a la nostra església parroquial de Calella dissabte 31 d’octubre a les 7 del vespre, amb el lema: Corresponsables del present i del futur de la nostra ciutat, del nostre país i del món. Es tindran presents les mesures sanitàries de seguretat previstes actualment per als actes religiosos, és a dir, l’aforament d’un 30% de l’església, respectar les distàncies entre grups de persones no convivents i l’ús obligatori de mascareta. Tots hi som convidats.