Catequesi 2022-23: Inscripcions obertes

Veure vídeo:

La Parròquia, a través del seu equip de catequistes i l’acompanyament de mossèn Cinto, vol ajudar les famílies en l’educació cristiana del seus fills. Aquest és l’objectiu de les trobades setmanals de catequesi que es fan al nostre Centre Parroquial (c/ Jovara, 102). No tant preparar els nens i els adolescents per a una cerimònia especial, com pot ser el dia de la seva Primera Comunió o de la seva Confirmació, sinó acompanyar-los en el seu procés de creixement com a persones i com a cristians, desvetllant en ells les inquietuds espirituals, vinculant-los interiorment amb Jesús i amb la comunitat cristiana, i esperonant-los a un compromís personal segons els valors evangèlics.

En el Curs 2022-23, oferim els següents grups de catequesi segons l’edat i el progressiu procés d’aprenentatge de la vida i de la fe cristianes.

PRIMER CICLE DE CATEQUESI

Primer nivell (a partir de 2n de primària) Curs d’Iniciació:

Dilluns de 17:30 a 18:30h / Mercè Llobet
Divendres de 17.30 a 18.30h / Carme Riera

Segon nivell (a partir de 3r de primària) Curs de Primera Comunió I:

Divendres de 19 a 20h / Marisa Santamaria
Dilluns de 17.30 a 18.30h / Dori Gordo

Tercer nivell (a partir de 4rt de primària) Curs de Primera Comunió II:

Dilluns de 17.30 a 18.30h / Rosa de los Santos
Divendres de 17.30 a 18.30h / Mercè Llobet

SEGON CICLE DE CATEQUESI

Quart nivell (a partir de 5è de primària) Curs de Professió de Fe:
Dilluns de 17.30 a 18.30h / Montse Sitjas i Rosa Maria Coletas

Cinquè nivell (a partir de 6è de primària) Curs de Confirmació I:
Dijous de 17.30h a 18.30h / Cristina Giménez i Rosa Maria Coletas

Sisè nivell (ESO i Batxillerat) – Curs de Confirmació II:
Dijous de 18.30h a 19.30h / Cristina Giménez i Rosa Maria Coletas

El cicle catequètic bàsic, que els nens poden començar als 7-8 anys d’edat, dura sis anys, i demanem als infants i a les seves famílies que el continuïn fins al final. En el cas de començar-lo més grans, es valorarà a quin nivell de catequesi és bo d’iniciar, tenint present la preparació religiosa que hagin tingut abans a la pròpia família.

Els adolescents de 12 anys per amunt, batejats o no, que desitgin conèixer Jesús, aprofundir l’opció cristiana de vida i rebre els Sagraments de la Iniciació Cristiana (Baptisme, Confirmació, Eucaristia), poden inscriure’s als cursos de cinquè i sisè nivell, pensats per a nois i noies d’ESO.

Feu la inscripció 2022-23 online com abans millor omplint el següent formulari, indicant a Observacions qualsevol informació addicional que ens pugui ser d’interès sobre el vostre fill:

Formulari

(*) dades obligatòries

(*) Nom:

(*) Cognoms:

(*)Inserir foto recent (obligatori)

Inserir foto de la família (opcional)

(*) Nascut/uda a:

(*) Data: dd/mm/yy

(*) Fill/a de:

(*) i de:

Domicili:

Codi postal:

(*) Municipi:

(*) Bateig: no

a:

Data: dd/mm/yy

Telèfon fix:

Mòbil del pare:

(*) Mòbil de la mare:

Mòbil personal: (si en té)

(*) Correu electrònic:

S’inscriu al curs de catequesi:
    (*) Nom del curs:

(*) dia i hora:

Observacions:

Accepto rebre notificacions i informacions des de la Parròquia de Calella. no
    Accepto que les nostres dades siguin utilitzades només en l’àmbit dels serveis parroquialsno
    Accepto la política de privacitatnoPolítica de Privacitat

Els qui ja estan seguint els cursos de catequesi, n’hi ha prou que confirmin l’assistència al següent nivell:

clicant aquí

continuarà la catequesi el proper curs al nivell

Si us trobeu amb cap dificultat per fer aquestes inscripcions online, podeu trucar o escriure a Rosa de los Santos al 619 951 902 o bé a Carme Riera al 699 30 58 79.

Les activitats del nou curs 2022-23 començaran diumenge 2 d’octubre a les 11:15h a l’església parroquial amb la presentació dels grups i dels objectius de cada nivell. A les 12 del migdia celebrarem junts l’Eucaristia.

Dl 26, dt 27 i dj 29 de setembre, de 17.30h a 19.30h, s’hauria d’haver confirmat presencialment la inscripció i portat la contribució anual de 50 € al Centre Parroquial (carrer Jovara, 102). La Parròquia eximeix d’aquest pagament a les famílies amb pocs recursos econòmics. Qui no ho hagi fet, es prega de fer-ho com abans millor posant-se d’acord amb Rosa Maria Coletas 639 40 18 04.

Calendari del Curs 2022-23

Inscripció online: Fins al 30 de setembre 2022
      Inici de la Catequesi: Diumenge 2 d’octubre 2022
      Misses Familiars:
      Tots els qui segueixen la catequesi i els seus pares s’han de comprometre a participar almenys a les misses següents:
      Diumenge 2 d’octubre 2022 / 12h  Inici del curs
      Dissabte 5 de novembre 2022 / 20h  Tots Sants
      Dissabte 3 de desembre 2022 / 20h  Advent
      Dissabte 24 de desembre 2022 / 19h Missa del Pollet
      Dissabte 7 de gener 2023 / 20h  Baptisme del Senyor
      Dissabte 4 de febrer 2023 / 20h Presentació al Temple
      Dissabte 5 de març 2023 / 20h  Quaresma
      Diumenge 2 d’abril 2023 / 12h  Diumenge de Rams
      Dissabte 15 d’abril 2023 / 20h  Pasqua
      Dissabte 27 de maig 2023 / 20h  Pentecosta
      Diumenge 11 juny 2023 / 19h  Corpus Christi

Aplec Anual de la Catequesi: Dissabte 6 de maig 2023 de les 12 a les 17:30 hores al Pati de l’Ós del Parc Dalmau de Calella. És obligatori per als inscrits a la Catequesi participar a l’Aplec amb els seus pares.
      Cloenda de la Catequesi: Dijous 22 de juny 2023

Les misses amb Primeres Comunions seran diumenge 18 i diumenge 25 de juny a les 12:15 h.