Assemblea Parroquial “Caminem Junts” / Segona Sessió

Dissabte 22 de gener 2022 ha tingut lloc la segona sessió de l’Assemblea Parroquial de les 18:15 a les 19.45 h a l’església amb el lema Caminem Junts. Hi han estat convocades totes les persones vinculades a la Parròquia de Calella d’una forma o una altra, participin més o menys a les celebracions litúrgiques.

A la primera sessió de l’11 de desembre, després d’uns minuts de pregària per demanar l’Esperit Sant i d’una introducció sobre la sinodalitat (=”caminar junts”) en la vida de l’Església, la seixantena de participants es distribuïren en grups en diversos espais del temple per dialogar sobre com volem caminar junts com a comunitat cristiana i vers on sentim que ens empeny l’Esperit Sant per renovar-nos com a Església. Podeu llegir la síntesi del que es va parlar en aquest Resum del Treball en grups de la primera Assemblea Parroquial sobre la Sinodalitat.

La segona sessió convocada va començar també amb la invocació de l’Esperit Sant i, després d’una breu exposició sobre els punts que varen sortir a la primera sessió, ens vàrem distribuir en deu grups de sis persones per compartir què creiem que és prioritari que canviï a l’Església, a nivell local i a nivell mundial, a fi que la fe i la vida cristianes siguin una proposta atraient per als homes i dones del nostre temps, de totes les edats i de les diverses cultures i condicions socials.

Aquesta reflexió i el diàleg que en varen seguir foren ja un exercici de coresponsabilitat i de sinodalitat, és a dir, de caminar junts com a comunitat cristiana en el nostre entorn d’avui. Aquesta nova sessió assembleària es va cloure tots junts amb una ràpida posada en comú dels temes que sortiren en els grups. Aquí podeu llegir aquest Resum del Treball en grups de la segona Assemblea Parroquial sobre la Sinodalitat.