Ofici Solemne de Festa Major 2021

Dijous 23 de setembre a les 11 hores ha tingut lloc a la nostra església parroquial l’ Ofici Solemne de Festa Major, presidit per Mn. Cinto, amb la participació dels membres del Consistori Municipal i de tots els membres de Parròquia que han volgut encomanar a Déu la nostra ciutat i els seus residents, especialment els qui viuen en situació de més precarietat. Ho hem celebrat amb l’acompanyament musical d’Albert Deprius i de bona part del Cor Harmonia. En acabar, hem gaudit  del tradicional Ball dels Gegants al presbiteri de l’església.

Aquest any és el cinquè que Mn. Cinto és amb nosaltres. En donem gràcies a Déu i el felicitem per tot el que ha fet per la parròquia fins al dia d’avui.

En ocasió de la Festa Major, hem fet una campanya extraordinària de recollida de fons per a Càritas Parroquial. Les col·lectes de les misses del 25 i 26 de setembre han estat íntegrament destinades als serveis d’atenció a persones necessitades de la nostra Càritas Parroquial.
Sempre es poden fer donatius fent una transferència bancària als comptes ES82 0081 0102 8400 0192 4404 o
ES89 2100 0022 1802 0046 4177.