El nostre Bisbe Francesc ens visita

Durant aquests mesos de febrer i març, el Bisbe Francesc visitarà la nostra parròquia per conèixer-nos una mica més: les nostres activitats i projectes, dificultats i necessitats. És una bona oportunitat per revisar allò que fem com a parròquia: atenció al culte, sagraments, evangelització, catequesi, ajuda als pobres i als malalts, serveis, etc… El bisbe es reunirà amb els diferents grups en dies concrets que s’aniràn anunciant, doncs aquesta és una visita preferent i propera a les persones: preveres, religiosos, seglars compromesos, responsables de moviments i serveis i feligresos en general.

La visitat pastoral té com a finalitat valorar i animar les iniciatives i orientar o suggerir nous plantejaments davant dels reptes que se’ns poden presentar a la nostra parròquia, ajudant-nos a cercar els camins que l’Esperit ens inspira en aquest moment històric i pensar com podem ser millor llevat enmig del món.

A més de ser una ocasió i estímul per millorar, ho és per fer comunitat, per fer pregària, fer església. L’església no és només un lloc on rebem les benediccions que marquen els moments de la vida: naixement, primera comunió, casament o acomiadament dels éssers estimats, o el lloc on ens trobem a l’Eucaristia, sigui cada diumenge, a diari, o de tant en tant per donar gràcies. La parròquia i els moviments d’església són el suport que tenim per conèixer o reprendre la vida seguint les senderes del Crist, i la fem i nodrim entre tots. Tot i les dificultats que ens pot presentar la societat, hem de donar gràcies que es mantingui i segueixin havent-hi creients i un bon nombre de voluntaris per tants serveis com ofereix.

Dilluns passat 4 de febrer va començar la visita pastoral als locals de Càritas Calella i amb la participació a l’Assemblea Anual dels voluntaris, que va tenir lloc al Centre Parroquial.
Diumenge 17 de febrer, el Sr. Bisbe ha presidit la missa de les dotze. Ha estat un moment molt significatiu, i en acabar l’Eucaristia ha saludat personalment tots aquells que s’hi han volgut apropar. Aquest mateix matí, a partir de les onze, el bisbe Francesc s’ha reunit amb els joves que vulguin a la rectoria, i ha dinat amb les germanes de la Companyia de Maria.

Vegeu l’entrevista que li ha fet Ràdio Calella aquest mateix dia aquí>>>

Dijous 28 de febrer celebrarà l’Eucaristia a la residència La Maresma, i dimarts 12 de març a la residència Mar i Sol. El mateix dia, visitarà el casal de la Mare de Déu de Fàtima i es trobarà amb l’alcaldessa a l’Ajuntament de Calella.
Dissabte 16 de març, es trobarà amb els catequistes i tot seguit amb els pares dels nens i nois de la catequesi, abans de presidir la Missa Familiar a les vuit del vespre a l’església. Dijous 7 de març, es reunirà al vespre amb el Consell Pastoral de la Parròquia.

You may also like...