Concert Gospel amb Ray Sidney

Dissabte 31 d’agost Ray Sidney, cantant nord-americà provinent de Los Angeles (Califòrnia)de gran carisma, ens va oferir un magnífic concert Gospel a les 21.30 hores a la nostra església  parroquial de Calella, acompanyat per un cor de 50 persones que el mateix dissabte amb ell i amb Marina Kaudasch varen participar en un Summer Gospel Workshop a la capella de Sant Quirze.

Ray Sidney va estar acollit divendres 30 d’agost a la parròquia per Mn. Cinto, amb el qual van compartir les respectives experiències de testimoni evangèlic als Estats Units, a Europa i al Japó, on el cantant californià transcorre uns mesos cada any, dirigint tallers i concerts de música Gospel en àmbits molt diversos. Els beneficis del concert, un cop cobertes totes les despeses, s’han destinat a les obres de millora que s’han fet aquest mes d’agost al Centre Parroquial.
Gràcies per la vostra assistència i participació!

Podeu donar un cop d’ull a la web d’en Ray Sidney quan volgueu i hi veureu tot el que fa : www.raysidney.com