Campanya Germanor 2020

Amb el lema «Amb tu, som una gran família», diumenge 8 de novembre tindrà lloc la Jornada de l’Església Diocesana, que ens recorda de ser membres de la gran família diocesana del Bisbat de Girona i a sentir-nos-en corresponsables.

La nostra Parròquia de Calella és econòmicament autosuficient, però un nombre considerable de parròquies de la diòcesi de Girona actualment no ho són, i és per això que expressem la nostra comunió espiritual i material amb aquestes comunitats parroquials deficitàries, i alhora la nostra cooperació a les despeses generals dels serveis del Bisbat de Girona al qual pertanyem, amb una contribució mensual de 2.163 Euros, que surten de les entrades ordinàries de la parròquia i de la col·lecta extraordinària de Germanor que es fa una vegada a l’any amb aquest objectiu. Les col·lectes de les misses d’aquest proper cap de setmana aniran íntegrament destinades a aquesta finalitat.