Inscripcions per la Jornada Diocesana de la Família

El diumenge 22 de març se celebrarà la Jornada Diocesana de la Família que el Bisbat de Girona organitza anualment. Enguany serà sota el lema “Som constructors de pau”.
Tindrà lloc de les 10 del matí a les 5 de la tarda al col·legi FEDAC Sant Narcís de Girona, situat al c/Pare Coll, 3. El programa inclourà diversos tallers sobre la temàtica de la jornada, missa presidida pel Bisbe Francesc Pardo, dinar, que costarà 8 euros per persona, una escenificació teatral i una quina familiar per cloure la trobada.
Durant els tallers del matí els infants i joves gaudiran d’activitats segons la seva edat, com jocs de coneixença, manualitats o el dau de la pau. També hi haurà servei de guarderia per als més petits.

Les inscripcions estaran obertes fins el 18 de març i es poden realitzar a pastoralfamiliargirona@gmail.com o al telèfon 639818699, on també hi podreu obtenir més informació si ho desitgeu, així com a la web www.bisbatgirona.cat .

.