Una proposta per a adolescents i joves: Taller per pintar una icona

Empar Morató, pintora d’icones i membre actiu de la nostra Parròquia, aquest any s’ha ofert a fer un taller amb adolescents i joves per pintar junts una icona. S’ha realitzat al Centre Parroquial els dies 25, 26, 27 i 28 de juny, matí i tarda.

Pintar una icona requereix aprendre uns passos successius i en un ordre molt concret, ja que es tracta d’una antiga tradició que no només és una experiència artística sinó que apropa a una vivència religiosa molt especial.

Així ho han gaudit els cinc nens i nenes que hi han assistit. El curs era gratuït i la obra ha quedat al Centre Parroquial

L’Empar ja ha ens ha fet altres propostes per a l’estiu de tallers com aquest, de vàrius dies seguits, en dues ocasions, a València i per a adults. Podeu veure la d’aquest any aquí.