Paraula de Vida / Març 2021

“Fes que conegui, Senyor, les teves rutes, ensenya’m els teus camins” (Salm 24,4)

La vida sencera és com un llarg viatge, fet de camins i rutes…També se’ns presenten cruïlles en les quals hem de triar per on volem passar per arribar on volem anar. Aquest salm és una pregària que demana el bon guiatge per avançar pels camins  que Déu ens proposa per assolir una vida més plena i donada joiosament als germans.

Aquesta és la frase de l’Escriptura triada per tenir present i viure durant aquest mes de març, per part del Moviment dels Focolars >>>, al qual mossèn Cinto participa des de ben jove.

Podeu llegir el comentari en format Pdf o bé visualitzar-lo en forma de PowerPoint al vostre ordinador si prèviament el descarregueu mitjançant aquest enllaç que es manté vigent durant aquest mes i el següent.