Obert el període d’inscripcions online de Catequesi

Us recordem que tenim obert el període d’inscripcions online per a la Catequesi d’aquest curs 2019-20. En aquest enllaç que us indiquem trobareu la informació, horaris i el formulari que cal omplir. Us agrairem que feu la inscripció aviat per a poder preveure bé el necessari per als diversos grups. Els nois i noies més grans poden inscriure’s directament als nivells superiors.

Aquest curs s’ha introduït la possibilitat de la catequesi familiar dos diumenges al mes (el 2n i el 4rt) per als nens i els adolescents que assisteixin a la catequesi amb els pares (almenys un d’ells). De les 10.30 a les 11.30, hi haurà una primera part al Centre Parroquial, on fills i pares faran simultàniament  la formació catequètica. A partir de les 12, tots participaran a l’Eucaristia a l’església parroquial.

Tots els grups comencen a partir de dilluns 30 de setembre.